碧昂絲  

碧昂絲2

碧昂絲3


 

 完美女神 碧昂絲 放在第一位的愛Love On Top 中文上字

 

歌詞中譯:Huber/Vincent.K

 

Love on Top(放在第一位的愛)


Bring the beat in !

hold住節拍

Honey, honey

I can see the stars all the way from here

從這看見沿途灑滿的星光

Can't you see the glow on the window pane?

你看到窗沿耀眼光芒了嗎?

I can feel the sun whenever you're near

與你貼近時 你陽光般的溫暖

Every time you touch me I just melt away

每次心動觸碰 都快讓我融化

Now everybody asks me why

周圍朋友詢問的原因

I'm smiling out from ear to ear (They say love hurts)

讓我笑得合不攏嘴(他們說愛會讓人受傷)

But I know (It's gonna take the real work), Ooo...

因為我知道(你將愛上我)

Nothing's perfect, but it's worth it

After fighting through my fears

雖不完美 克服恐懼之後,一切都是值得的

And finally you put me first

因為你會把我放在愛的第一位


複歌

Baby it's you !

北鼻 聽我說

You're the one I love

我只對你有感覺

You're the one I need

你是我的真命天子

You're the only one I see

目光早已鎖定你

Come on baby it's you !

別懷疑 寶貝 就是你

You're the one that gives your all

我願為你付出一切

You're the one I can always call

只想和你電話傳情

When I need you make everything stop

當我需要你時 一切都拋在腦後

Finally you put my love on top !

最終你會把我放在愛的第一位

Ooo! Come on Baby !

別懷疑 北鼻

You put my love on top, top, top, top, top

把我放在愛的第一位,第一位

You put my love on top

把我放在愛的第一位

Ooo Ooo! Come on baby !

Ooo 別懷疑 北鼻

You put my love on top, top, top, top, top

把我放在愛的第一位,第一位

My love on top, My love on top !

把我放在愛的第一位


arrow
arrow

    huber 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()