愛無止盡1  

愛無止盡2

 愛無止盡3  

 

 

 

中譯詞:台灣SONY音樂

世紀末最浪漫的愛情寓言  電影 「鐵達尼號」 主題曲

 

My Heart Will Go On

      愛無止境

Every night in my dreams I see you I feel you

夜夜夢見你

That is how I know you go on

夢裡你依舊 深情相許

Far across the distance and spaces between us

穿越重重  時空阻礙

You have come to show you go on

到 我夢中訴說 此愛無止境

Near far wherever you are

不管是遠 是近 無論你在哪裡

 I believe that the heart does go on

我相信你的愛 永不止息

Once more you open the door

再一次 你打開我的心門

 and you're here in my heart

進駐我心

And my heart will go on and on

我對你 愛無止境

Love can touch us one time and last for a lifetime

愛在電光火石間發生卻永駐我心

And never let go till we're gone

 終生不渝
Love was when I loved you one true time I hold to

你曾擁抱我的真實一刻 愛永存不息

In my life we'll always go on

我對你愛無止盡

Near far wherever you are

不管是遠 是近 無論你在哪裡

I believe that the heart does go on

我相信你的愛 永不止息

Once more you open the door

再一次 你打開我的心門

and you're here in my heart

進駐我心

And my heart will go on and on

我對你 愛無止境

You're here there's nothing I fear

只要你在我心間 我就毫無畏懼

and I know that my heart will go on

我對你 愛無止境

We'll stay for ever this way

我倆 相偎 相依

You are safe in my heart

你的音容笑語 長存心底

and my heart will go on and on

我對你 愛無止境

arrow
arrow

    huber 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()